Algemene voorwaarden
Inleiding
Hieronder vind je onze Algemene voorwaarden. Deze zijn steeds van toepassing als je gebruik maakt van of een bestelling plaatst via onze webshop en bevatten belangrijke informatie voor jou als klant.
1. product informatie
Alle genoemde prijzen zijn in Euro’s. Kenmerken, afmetingen en eigenschappen van alle artikelen worden vermeld bij het betreffende artikel. Madelief doet haar best oude, tweedehands artikelen zo goed mogelijk te omschrijven en mankementen te benoemen (het gaat hier NIET om vlekjes, krasjes en gebruikssporen). Foto’s maken onderdeel uit van de omschrijving van het artikel. De werkelijke kleuren van een artikel kunnen afwijken van de kleuren op de getoonde foto’s. Toch kan het voorkomen dat je als klant op sommige punten kritischer bent. Madelief verzoekt daarom vriendelijk, wanneer de omschrijving volgens jou niet volledig is, vragen over het artikel te stellen via e-mail info@madeliefheiloo.nl of whatsapp 06 468 07 035.
2. bestellen
Na toevoegen van een artikel in de winkelwagen doorloop je het bestel proces.
2.1 bevestiging
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en alles is correct ingevuld, ontvang je binnen 24 uur een e-mail ter bevestiging. Indien je géén bevestigingsmail hebt ontvangen is de bestelling niet binnen gekomen en zal deze als zodanig niet worden behandeld. Madelief verzoekt je hierover contact op te nemen via e-mail info@madeliefheiloo.nl of whatsapp 06 468 07 035.
2.2 levermethode verzenden
Kies je ervoor om je bestelling te laten versturen met DPD of DHL dan wordt je bestelling zorgvuldig verpakt en zo spoedig mogelijk afgegeven. Op je ingevoerde e-mailadres ontvang je de Track & Trace gegevens. Eventuele vertraging tijdens het transport valt buiten de aansprakelijkheid van Madelief.
Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen op je (huis)adres of bij een servicepunt. Geef in de laatste stap van je bestelling bij 'Controleren & bestellen' aan in het vak 'Opmerkingen bestelling en levering' naar welk servicepunt je geleverd wilt krijgen. Staat hier niets vermeld dan kiest Madelief zelf het dichtstbijzijnde servicepunt uit.
2.3 levermethode afhalen
Woon je in de buurt van Heiloo dan kun je je bestelling ophalen. Kies in het aankooptraject voor deze optie en we maken een afspraak met elkaar.
2.4 betalingsmethode
- je kunt je bestelling contant betalen bij ophalen;
- je kunt je bestelling betalen via een betaalverzoek, die je van Madelief ontvangt.
3. herroepingsrecht en retourneren
- je hebt het recht de bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst te annuleren;
- je krijgt dan het volledige bedrag van de artikelen exclusief verzendkosten, binnen 10 dagen teruggestort op je rekening;
- de kosten voor het retour sturen van het artikel (van jou naar Madelief) zijn voor eigen rekening;
- het retourneren van artikelen die tijdens transport zijn beschadigd is niet mogelijk;
- indien je gebruik maakt van dit herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren in ongebruikte originele staat aan Madelief te worden geretourneerd (liefst in dezelfde verpakking). Om gebruik te maken van dit recht dien je contact met Madelief op te nemen via e-mail info@madeliefheiloo.nl. Je ontvangt van Madelief een bevestiging met retour adres.
4. privacy
De gegevens die door jou worden verstrekt worden door Madelief vertrouwelijk behandeld en niet voor publicatie doeleinden gebruikt. Madelief gebruikt de gegevens voor de volgende doeleinden:
- verwerken van bestellingen.
5. beschikbare voorraad
Het kan gebeuren dat de digitale/webshop-voorraad van een artikel niet in overeenstemming is met de werkelijke voorraad. Mocht dit zich voordoen dan word je hierover zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht en komen we tot een oplossing.
6. copyright
Foto`s, teksten en ontwerpen zijn eigendom van Madelief. Niets van deze website mag worden gebruikt zonder toestemming.
7. geschillen
Bij een eventueel geschil verwijst Madelief naar een online geschillenplatform van de Europese Commissie: Online Dispute Resolution. Daar kunt u een online procedure doorlopen en je klacht indienen. Dit platform zorgt ervoor dat de klacht bij de juiste persoon terechtkomt.
Heiloo, september 2023